måndag 7 februari 2011

Så mycket på gång!

Nu är det mycket på gång och jag undrar lite hur jag ska hinna med. Jag vill verkligen göra allt så bra jag bara kan, jag vill vara duktig. Hrmf, duktig för vem egentligen? Allt jag egentligen vill är att njuta så mycket jag bara kan utav det här sista halvåret i Gävle, vara i skolan och jobba och ta långa fika pauser med alla mina vänner. Åh vad jag kommer sakna er.
Men nu skulle jag inte skriva om sånt här! Nej jag tänkte visa er hur nästa väska kommer bli tänkte jag. Jag har tagit en karaktär ifrån min förra barnboksdummy, vi kan kalla honom Big Joe...






 Och är är hela sidan...

Barnboksprojekt 2010 - inlägget om barnboken

1 kommentar:

  1. Big Joe XD En riktig lirare! Han gör sig ypperligt bra på din väska :D

    Håller med vad du skriver om här, jag kommer sakna dig o alla andra så himla mkt också :´( Så sjukt glad för de här två åren dock!

    SvaraRadera