lördag 5 februari 2011

Väskor

Nu har jag gjort nårga utav väskorna som jag pratade om tidigare i veckan och jag kan givetvis inte låta bli att visa upp dem direkt! Jag ber om ursäkt för den dåliga bildkvalitén, färgerna är klarare i verkligheten. Ska försöka ordna bättre i nästa vecka.








Jag har nu tänkt att försöka sälja dessa så är det någon som är intresserad maila mig. De med tryck kostar 100:-/st och de handritade kostar 150:-/st.
Om det är någon som har ett önskemål på ett speciellt motiv på en väska så går det nog att ordna det med!

5 kommentarer:

  1. dem blev ju jätte fina! hur har du gjort dem?

    SvaraRadera
  2. ÄLSKAR JÄTTEN! :D Liknar mej när jag va liten HAH!

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att ni gillar dem :D

    De är gjorda på lite olika sätt malin, skatan är ritad direkt på väskan och på de andra har jag använt sån t-shirt transfer. Så har jag använt lite stryka på nitat och så också :D

    SvaraRadera
  4. Jag vill absolut ha en! men jag tycker att du borde ha ett högre pris. Dom är värda mycket mer.

    SvaraRadera
  5. Jag hade velat sätta högre pris men kassarna i sig var inte av så bra kvalité så det känns som att 100:- blir ganska rimligt.. Ska göra flera också så fort jag hinner :D Kul att de är uppskattade!

    SvaraRadera