lördag 26 februari 2011

Det var längesen nu

Oj det känns som om det var jätte längesen jag la upp något nu, men det är bara ett par dagar sen. Jag har haft fullt upp med jobb och personalmiddag och ikeashopping men inte bara det, jag har ritat lite också. Håller på med en akvarell just nu, det blir en flicka och en liten hund, en modern tappning på rödluvan och vargen tänkte jag!

Hoppas att alla har det bra överallt, imorgon avslutar jag min tävling, då ska jag även försöka att bestämma en vinnare och skriva det här på kvällen!


Skissen till min bild jag håller på med.

2 kommentarer:

  1. En sådan vacker bild :3
    jag vill också kunna rita cyklar...

    SvaraRadera
  2. Cyklar är fan överkurs! ;) bra jobbat!
    DU, jag köpte ett sånt där trepack spotlights på Bloglovin, vart hittar jag de två jag inte använt? :(

    SvaraRadera