onsdag 26 januari 2011

Väskor med tryck

Har precis googlat runt och beställt hem material så att jag ska kunna trycka upp lite väskor som jag kanske skulle kunna sälja. Jag vet inte riktigt vad som är bästa sättet att göra det på men jag hittade sån T-shirt transfer som man skriver ut och stryker på. Nu är det bara att vänta på att det dimper ner i brevlådan så att jag får testa!

Något sånt här har jag nog tänkt mig i alla fall...



Kanske ska skissa på något annat imorgon som skulle passa på en tygkasse!
Någon som har något bra förslag?

3 kommentarer:

  1. Den till vänster skulle nog göra sig väldigt bra på en tygkasse tror jag!

    En annan grej förresten, skulle det vara möjligt att köpa ett ex av ditt Dessert-fanzine? I så fall kanske jag vill göra det :-)

    //Malin i ettan

    SvaraRadera
  2. jag vill ha den till vänster!!!

    SvaraRadera