tisdag 18 januari 2011

Skraffering på gång

Sitter och arbetar med min serie till "Comic Royale". Jag har försökt att göra den i akvarell men det har verkligen inte fungerat så nu provar jag med skrafferingar och tusch istället. Än så länge så går det men det är sista försöket sen blir det skrotning. Jag var och köpte ett par nya pennor eftersom de gamla var helt slut, ska försöka att rita utan att trycka så mycket så att uddarna inte förstöra så som de brukar..





Imorgon blir det att bara arbeta med skoluppgifter så då får skatorna vänta!

2 kommentarer:

  1. Hej Elena! Jag såg din blogg när jag kollade genom en kompis "bra-blogg-lista", och tänkte bara säga att jag gillar dina bilder väldigt mycket och att du har en ny bloggföljare. Kul att hitta en ny inspirationskälla!

    SvaraRadera
  2. Fan vad jag diggade bilden i din header! Så jävla fräck! :D / Emma, Oursketchbook.com

    SvaraRadera