tisdag 7 juni 2011

Vill du verkligen veta om framtiden?

Det här är vad jag har gjort de två/tre senaste dagarna.
Jag ska förhoppningsvis göra någon sorts serie med de här karaktärerna.
I den här bilden så har jag utmanat mig själv en hel del, dels med att få in många detaljer men sen också att se till att ljuset kommer från speciella punkter. Det är så svårt med ljus och jag brukar oftast inte bry mig så där jätte mycket om det vilket är dumt. Ljuset kan höja en jätte tråkig bild från ointressant till intressant!


Den här kommer också att finnas att köpa som affisch! Jag ska uppdatera shop-fliken nu i dagarna.

/Elena 

3 kommentarer:

  1. Den är heeelt fantastisk! Sagolik!

    SvaraRadera
  2. Ja, ljuset är helt fantastiskt! Underbar känsla och Fullkomligt älskar spågumman :) Kommer bli en superfin plansch

    SvaraRadera
  3. Så många fina detaljer och ljuset är verkligen stämningsfullt. Har du gjort spindelväven med vit penna?

    SvaraRadera