måndag 13 juni 2011

Inredningsdrömmar

Hej!

Just nu lever jag i ett flyttkaos och så kommer det troligtvis vara i ett par veckor. Min pappa och bror håller på att bygga om mitt kök, har tidigare bara haft vedeldad spis så jag har fått äta hos mina föräldrar, men nu blir det alltså riktig spis och andra riktiga köksgrejer. De la i golvet igår och det kommer att bli så himla fint!!
Jag kommer att lägga upp bilder sen när det är klart.

Under tiden så är det mesta av huset under belägring av diverse prylar och grejer, dels ifrån köket men sen också ifrån lägenheten.
Jag har planerat hur jag vill ha det mesta och vilken stil jag skulle vilja att det är i.

Här kommer först en skiss, vet inte riktigt hur mycket man kan förstå utav den, men det är egentligen inte kanon viktigt. Det jag tänkte visa bilder på nu är mitt ena vardagsrumsfönster, alltså på vänstra sidan i blocket så är det den pyttelilla skissen under skissen på "Hallen".



Jag var nämligen och köpte växter igår och tänkte nu visa hur det ser ut, varning för dåliga kort dock eftersom det är mörkt i rummet men sol utanför...




Det är litegrann som att ha en alldeles egen jungel innomhus! Jag hoppas nu bara att jag kan hålla dem levande, men jag tror faktiskt det. Är i alla fall jätte nöjd, längtar massor till att resten av huset blir klart!

Hoppas att alla har det bra!

/Elena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar