fredag 10 juni 2011

Flyttstädar

Hej!

Nu är det snart dags för mig att lämna Gävle. Imorgon någon gång mitt på dan skulle jag tro att det bär av.
Det känns inte så mycket just nu. Jag kommer sakna det så in i helvete om man får uttrycka sig så...
Det har varit en fantastisk period i mitt liv och jag kommer att minnas tillbaka på den med värme och pirr i magen.
Just nu så håller jag på att städa det jag kan innan min familj kommer imorgon och hjälper mig med resten.
Mina fantastiskt fina katter har fixat till i min hall, de tror att de är inredningsproffs men besiktningskvinnan delar inte deras inredningssmak så att jag måste tapetsera om.
Det kostar 2200:- om gavlegårdarna gör det så jag var iväg och köpte tapeter. Världens trevligaste personal, jag måste ha verkat helt hjärndöd för jag kan ingenting om sånt. Men jag kom i alla fall hem med två tapetrullar, lim och spackel för ca 500:- (fick studentrabatt också 20%!).
Mamma kan sånt där tricks så hon ska fixa det imorgon.
Sen så har jag tyvärr ingen ny teckning så det får bli en bild på mig från picknicken i tisdags .

Sara har tagit bilden.

 Hej då för den här gången Gävle 
<3

2 kommentarer:

  1. Men vi ses igen! :D Men allt känns redan tomt! Lycka till med flytt och allt vad det innebär ^^

    SvaraRadera