onsdag 15 juni 2011

Förvildad trädgårdsmöbel

Hej!

Ledsen för de dåliga uppdateringarna men så blir det nog tyvärr i sommar, kommer inte att ha grejer att visa varje dag...
Detr jag tänkte vis nu är ett litet projekt som jag förhoppningsvis hinner klart med i morgon, men orkar liksom inte riktigt hålla mig så jag visar nu, det är en trädgårdsmöbel, en bänk kanske som håller på att bli lite förvildad!

Innan, så här har den stått i x-antal år, i ur och skur, snö och sol...

...det var verkligen dags att göra något åt den!

Först grund, vilket jag måste säga, är ganska tjusigt, vita möbler är inte helt fel, men kanske lite tråkigt...

...GULA möbler då? Det finns det på tok för lite av, men är det verkligen snyggt?
Nja, men så är den inte klar än...


...Nu börjar det likna nåt! Undrar bara hur detta ska sluta...

Det regnade lite idag, men blir det fint imorgon så skulle jag tro att den nog blir klar då!

Nu ska jag gå och försöka skriva lite seriemanus, innan jag helt glömmer hur man gör..


Ha det bra!

/Elena

4 kommentarer: