lördag 4 juni 2011

Spådam och gnäll


Hej!

Idag har varit en känslomässigt laddad dag. Det låter kanske värre än vad det är, det är nämligen så att jag försöker att sälja min säng på blocket. Så långt allt väl, till och med rätt så många intresserade och det är där det strular. Igår så ringde det en man som ville komma och kolla på den under dagen, han skulle ringa tillbaka för det var så tidigt på morgonen.
Bra tänkte jag då skippar jag mina planer på att åka till biblioteket och skolan och håller mig hemma. Ringde han? Nej så klart inte, jag menar man ringer väl och säger att man inte kommer, eller?
Men så på kvällen så ringde det en annan man och ville komma och kolla på sängen idag, någon gång på förmiddagen, kanon! Hörde han av sig? Nej så klart inte.
Jag blir så trött, jag var riktigt riktigt förbannad. Kanske är det så att jag är en sån nybörjaramatör som försöker sälja prylar på blocket att jag inte förstår att när folk säger att de ska komma och kolla så betyder det att de inte ska det.
Fy fan har lust att bara elda upp sängen så att ingen får köpa den, nä då. Den kommer säkert att komma till användning ändå, hade bara varit skönt att slippa flytta den igen eftersom jag redan har en annan säng.

Men men det är troligtvis inte på grund av blocket gnäll som ni läser min blogg utan för att få kika på lite bilder.
Nu är det faktiskt så att jag håller på att göra en bild och ligger på skisstadiet så jag tänkte visa en traditionell smygtitt!



Annars så har jag haft två finfina kvällar här i Gävle! Alias igår (jag kom trea, av tre) och cirkus (Cirkusgymnasiet hade slutredovisning, de var riktigt toppen!) och... 

(Varning för känsliga läsare)



blodpalt, vi har norrlänningar i klassen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar