onsdag 13 juli 2011

Vykort från Finland

Hej!

Jag lever! Jag har som jag sa i tidigare inlägg varit i Finland en vecka. Det har varit jättemysigt att hälsa på mormor och morfar. Jag har inte hunnit rita lika mycket som jag hade tänkt (varför är det alltid så?) jag har istället läst en massa (med massa så menar jag en...) Släktet av Guillermo del Torro. Den var riktigt riktigt bra! Kan rekommenderas varmt!

Här är i alla fall en av de två som jag gjorde!

Inscanningen blev igen inte helt optimal, den ska egentligen vara helt vit runtom, får försöka fixa till det senare.
Hoppas att ni gillar den ändå!

/Elena

1 kommentar:

  1. Jag har precis kommit hem från Finland jag med. Men jag var endast där i 2 dagar.
    Jag tycker ramen runt flickan är fin, randigt i olika färger. Den ger även extra dimension till bilden, när hennes vingar och hår är framför ramen.

    SvaraRadera