fredag 1 juli 2011

Drake och Prinsessa

Ännu en gammal bild i brist på fräscha  grejer, är ledig i morgon i alla fall så då kanske jag hinner måla lite! Hoppas!
Annars så rullar allt på, jobbar hela dagarna är trött på kvällarna och sover som en stock på nätterna.
Vaknade i förrgår natt för att jag drömde något jätte roligt som jag inte kan komma ihåg, men jag skrattade i sömnen. Det har aldrig hänt mig tidigare, har vaknat av att jag gråter men skratt?

Här är i alla fall bilden, hoppas att alla har fina sommardagar nu!


/Elena

3 kommentarer:

  1. Gud vad snyggt! Du har verkligen talang, ville bara säga det. Kika gärna in på min blogg, har själv lagt upp en teckning som jag jobbar på för ett tag sedan. Vore så roligt att få åsikter från någon som verkligen kan! :)

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att få vakna av att man skrattar! :D Fin teckning som vanligt, alla detaljer, me like!! :)

    SvaraRadera
  3. helt fantastisk och gillar verkligen nya headern!

    SvaraRadera