tisdag 8 mars 2011

Pussel

Sitter i halmstad nu och kvällsbloggar lite. Försökte blogga på tåget hit men det gick inte, det var så segt att det verkligen inte var värt att betala för.

Tänkte visa ett par gamla bilder som jag inte tror att jag har lagt upp tidigare, det är från en skoluppgift där vi skulle teckna så fotorealistiskt som möjligt, en version i blyerts och en version i tusch. Vi valde två olika små svartvita foton som vi sedan skulle rita uppförstorade. Vi hade två veckor på oss, det va lite stressigt kan man säga..

Jag har visat de första förut och de är här: Fotorealism

Lite romantik passar bra tycker jag <3

6 kommentarer:

  1. Underbara!! :D Är det Borta med Vinden? Eller jag kanske är lite lost. Kanske bara för jag tänkt på Borta med vinden hela dagen och att det var en evighet sedan jag såg den. Jättesnyggt iaf!

    SvaraRadera
  2. Det är från borta med vinden, har inte sett den än tyvärr, den känns ju som ett måste :D

    SvaraRadera
  3. Du gör så fantastiska illustrationer!! Älskar den här bilden, och framförallt bilden på headern! :)

    SvaraRadera
  4. Oj, tack så jätte mycket, vad glad jag blir :D

    SvaraRadera
  5. Sv: taack så mycket!:D

    Och måste bara säga att de här bilderna är fantastiska, drömmer att jag ska kunna rita och måla såhär bra någon gång ;)

    SvaraRadera
  6. Åh vad fina! Du är jätteduktig! Jättebra och fin blogg också!

    SvaraRadera