tisdag 10 maj 2011

Projekt för sommaren

Har börjat fundera på vad jag ska göra i sommar, känns som om jag måste ha något sorts projekt och jag har börjat fundera ut en historia som jag skulle vilja berätta (samtidigt har jag lyssnat på två toppföreläsningar om moms och egenföretagande!). Jag tänker inte gå in på nu vad den handlar om utan det får vara lite hemligt. Tänkte visa lite skisser ändå, de kanske till och med känns igen från tidigare illustrationer, men det känns som om jag måste utveckla dessa karaktärer och ge dem en historia.





Annars så är jag tillbaka i Gävle. Sista dagen på spx (söndags) gick topp och jag är nöjd efter helgen, synd att jag inte kunde handla så mycket bara men det får väl bli nästa år kanske.

/Elena

3 kommentarer:

  1. jag ska också försöka ha ett sommarprojekt! Känns viktigt att vara igång även fast man jobbar :)

    SvaraRadera
  2. Det är nog en bra idé att ha ett projekt... Men jag längtar lite efter att ha mer tid att rita bara vad man känner för också :-)

    SvaraRadera
  3. Sommarprojekt är int dumt! ;)
    Jag själv vill göra något lite rymdigt och lite romantiskt, efter mina försök med action och deckararbete. Något lite nuttigt!
    DIna fåglar är så levande! Och tjocka! :D

    SvaraRadera