Sidor
(Flytta till ...)
Startsida
Om mig
Kontakt
Galleri
Djurporträtt
Shop
▼
lördag 14 mars 2015
Vårkänslor
Nu var det ju ett tag sen igen som jag uppdaterade här men idag satt jag i ateljén hela dagen och målade på denna. Så skönt att bara måla!
1 kommentar:
Louie
15 mars 2015 kl. 11:49
Så fin!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Så fin!
SvaraRadera