Sidor
(Flytta till ...)
Startsida
Om mig
Kontakt
Galleri
Djurporträtt
Shop
▼
lördag 16 augusti 2014
Nostalgi
Var på Harry Potter utställningen i Norrköping idag. Det var verkligen otroligt imponerande hur bra de gjort den! Att gå där och få samma känsla som i filmerna var fantastiskt! Jag önskar att jag hade fotat mer men här kommer lite bilder.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar