Sidor
(Flytta till ...)
Startsida
Om mig
Kontakt
Galleri
Djurporträtt
Shop
▼
tisdag 11 juni 2013
Ny moleskin
Min gamla var helt utritad så det var dags för en ny att samla tankar och idéer i.
Här är en lite bilder på ett projekt jag jobbar med nu. Känner mig lite pysslig så pyssel blir det!
/Elena
1 kommentar:
Katrin
12 juni 2013 kl. 15:32
Aww, katten är så söt :)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Aww, katten är så söt :)
SvaraRadera