Sidor
(Flytta till ...)
Startsida
Om mig
Kontakt
Galleri
Djurporträtt
Shop
▼
lördag 4 augusti 2012
Häng upp det på fågeln!
Här är vad jag har sysslat med idag!
En hängare gjord av trä och målad i akryl. Har tänkt att jag ska göra lite flera olika och försöka sälja. Vad tycks? Är det något som ni skulle kunna ha hemma?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar