Sidor
(Flytta till ...)
Startsida
Om mig
Kontakt
Galleri
Djurporträtt
Shop
▼
torsdag 10 maj 2012
Nyfödd
Jag har liksom glömt bort bloggen, ledsen för det, men ibland är det svårt. Det har hänt en hel del sen sist men mer om det i nästa inlägg. Här är i alla fall små tjuvtittar på en bild jag målar just nu!
Elena
1 kommentar:
Fredrik Larsson
12 maj 2012 kl. 10:36
Älskar verkligen hur skicklig du är på det du gör och din speciella tecknarstil. Love it! :D
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Älskar verkligen hur skicklig du är på det du gör och din speciella tecknarstil. Love it! :D
SvaraRadera