Sidor
(Flytta till ...)
Startsida
Om mig
Kontakt
Galleri
Djurporträtt
Shop
▼
lördag 5 november 2011
På väg hem från Finland
Har varit i Finland ett par dagar och är nu påväg hem. Jag har hunnit skissa på min bok och fotat en del, skisserna kan jag visa sen. Här är några foton från igår
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar