Sidor
(Flytta till ...)
Startsida
Om mig
Kontakt
Galleri
Djurporträtt
Shop
▼
onsdag 9 november 2011
Bloggdesign
Psst..
Jag har uppdaterat min bloggdesign lite. Kan hända att den blev lite väl vit men nu i vinter så kan vi låtsas att allt det vita är snö.
Nu är det sängen så att jag orkar måla mer imorgon...
/Elena
1 kommentar:
Luxxie
10 november 2011 kl. 08:34
Det var jättesött! Dina fåglar är så himla söta och jag gillar hur de lixom "rör" sig över headern.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Det var jättesött! Dina fåglar är så himla söta och jag gillar hur de lixom "rör" sig över headern.
SvaraRadera