Sidor
(Flytta till ...)
Startsida
Om mig
Kontakt
Galleri
Djurporträtt
Shop
▼
torsdag 23 december 2010
Ursäkta mig igen
Har jobbat även idag, det gick bra, mycket spring bara, nu ska jag ta en julmust och kolla på alien 3 tror jag minsann. Även idag så har jag en liten stripp, sista i färg dessvärre. Resten som kommer är i endast tusch.
1 kommentar:
Efraim
25 december 2010 kl. 13:57
Haha älskar den här XD Hög igenkänningsfaktor för alla som jobbat i butik tror jag ^__^
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Haha älskar den här XD Hög igenkänningsfaktor för alla som jobbat i butik tror jag ^__^
SvaraRadera