Sidor
(Flytta till ...)
Startsida
Om mig
Kontakt
Galleri
Djurporträtt
Shop
▼
tisdag 28 december 2010
Skisshög
Här är lite skisser som jag har gjort, det enda jag har ritat nu i jul i princip.
Den första gjorde jag när jag kollade på "Coraline" den andra är en tatueringsskiss (inte till mig).
1 kommentar:
Efraim
28 december 2010 kl. 20:50
Jättefina skisser! Är ju inte förvånad men jag blir glad av att se dem ändå :)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Jättefina skisser! Är ju inte förvånad men jag blir glad av att se dem ändå :)
SvaraRadera