tisdag 21 augusti 2012

Darling Deer

Jag är nog trött, inne på sovande varelser.


/Elena

4 kommentarer:

  1. Grymt bra! :D Och den förra är ju faktiskt en av dina finaste :) älskar nötkreaturet! Skönt hur du verkar måla i perioder, ett tag var det döda varelser - nu är det sovande... snart har de kanske nyss vaknat ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja jag är verkligen en periodare, målar efter humör, kommer du ihåg när jag bara ritade mat och varelser som åt? Det är himla konstigt egentligen, kanske säger mer om mig än vad jag tror!

      Kul att du gilla den förra :)

      Radera
    2. Haha ja - visst kommer jag ihåg det! Det är roligt ju - jag är nog också lite sån egentligen :) Man får ju olika inspirationsdriv, och de måste man ju ta vara på!

      Ja, den förra är magisk, som sagt väl värt en DD, men jag gillar den här också! Så snyggt hur håret flyter runt kidet, särskilt på undersidan där - så sjukt snyggt du fångat vinden där tycker jag :)

      Radera