Sidor
(Flytta till ...)
Startsida
Om mig
Kontakt
Galleri
Djurporträtt
Shop
▼
lördag 15 februari 2014
Räven
Jag har inga svarta kläder...
1 kommentar:
Isabell Pettersson
19 februari 2014 kl. 09:55
Så snyggt! du är så duktig :)
en liten fråga, vad använder du dig av för att måla på kläder/porslin?
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Så snyggt! du är så duktig :)
SvaraRaderaen liten fråga, vad använder du dig av för att måla på kläder/porslin?