Jag är i skrivandets stund påväg till halmstad för att gå på 50års fest. Det är faktiskt rätt så mysigt att åka tåg och jag ska se om jag hinner ta hem skissboken lite senare. Under tiden så bjuder jag på en expert på hyss...
Jag har stukat foten rätt illa så jag har varit hemma ett par dagar. Det är tråkigt att inte kunna gå och springa och göra vad man vill men den är på bättringsvägen nu så imorgon blir det jobb igen.
Idag har jag i alla fall suttit och skissat, ska nog ta fram akvarellfärgerna och måla lite nu.