Här är fler väskor som jag har sytt och ritat på. Tänkte sälja dessa på SPX och jag hoppas att jag hinner sy lite fler tills dess.
Imorgon så ska jag försöka ta mig till trädgårdsmässan, hämta inspiration och njuta!
/Elena

