Sidor
(Flytta till ...)
Startsida
Om mig
Kontakt
Galleri
Djurporträtt
Shop
▼
tisdag 20 mars 2012
Älskar dig vår
Just nu njuter jag av att våren är här (vissa dagar). Jag är inspirerad och mitt intresse för trädgård bara växer. Sitter och målar på en liten trädgårdsbild nu, skönt att bara måla lite.
1 kommentar:
alexandra
20 mars 2012 kl. 23:07
åh vilken fin uggla!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
åh vilken fin uggla!
SvaraRadera